Ruilen & Retourneren

Controleer uw aankopen altijd meteen na ontvangst, wacht niet totdat u het daadwerkelijk nodig heeft! Is het product dat aan u is geleverd defect, beschadigd of incompleet? Lees altijd eerst een eventueel bijgeleverde handleiding om te kijken of het probleem direct is op te lossen. Kan dit niet, neem dan contact met ons op. Dan zorgen wij voor een passende oplossing.

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag
a) voor verkoopovereenkomsten: „waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.”;
b) voor overeenkomsten waarbij de consument in dezelfde bestelling meerdere goederen heeft besteld die afzonderlijk worden geleverd: „waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt.”;
c) voor overeenkomsten betreffende de levering van een goed bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: „waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste zending of het laatste onderdeel fysiek in bezit krijgt.”

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.
U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken

Hoe werkt het retourprocess?

  • Stuur de artikelen inclusief de factuur of een kopie (zo zien wij wie de afzender van het pakket is) naar:

HANS STASSAR CAMPING & RECREATIE B.V
Pijler 36
6446 AX Brunssum
Nederland

  • Bij voorkeur stuurt u het product terug in de originele verpakking. Is dit niet mogelijk, dan volstaat ook elke andere doos.
  • Het product dient ongebruikt en in nieuwe staat te zijn wanneer u het terugstuurt. Wij vragen u geen stickers, verzendlabels en tape op de fabrieksverpakking te plakken.
  • De directe kosten van het terugzenden van de producten komen voor uw rekening.
  • Het gehele aankoopbedrag inclusief de aan ons betaalde verzend- en betaalkosten (indien de bestelling compleet wordt teruggezonden) worden binnen 14 (kalenderdagen) na de herroepingsverklaring aan u terugbetaald.

Verkeerde of defecte leveringen: Controleer uw aankopen meteen na ontvangst! Is het product dat aan u is geleverd defect, beschadigd of incompleet? Controleer altijd eerst een eventueel bijgeleverde handleiding om te kijken of het probleem direct is op te lossen. Kan dit niet, neem dan contact met ons op. Wij verzorgen dan een passende oplossing.

Uitzonderingen: 

Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
  • Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken.

Deze producten kunnen geweigerd worden in ons retourproces en er kunnen hiervoor kosten in rekening worden gebracht. We zullen hierover contact opnemen.

Wanneer het teruggestuurde product duidelijke tekenen van gebruik, slijtage of schade vertoond, dan behoudt Stassar het recht om deze te verrekenen met het terug te storten bedrag.

Afgeven in het magazijn:
Voor het retourneren van artikelen kunt u aanbellen bij ons magazijn > maandag t/m vrijdag tussen 15:00 - 17:30 uur
Aanbellen bij de groene deur aan de linkerkant van het pand.

Intex producten

Intex heeft een eigen service center waar een vakkundig team van specialisten technische vragen beantwoordt en garantie-aanvragen afhandelt.
Gelieve dus GEEN defecte Intex producten terug naar Stassar te sturen maar neem contact op met Intex:

Via deze link komt u meteen terecht op de Intex support pagina.

Selecteer op de Intex website de button: “Product support & case registration”  en doorloop de stappen om een garantie aanspraak in te dienen.  Bij het indienen van uw aanvraag op de Intex website zal gevraagd worden om:

  • Foto van uw factuur.
  • Eventuele foto van het serienummer op uw product
  • Eventuele foto van het probleem
  • Omschrijving van het probleem

TIP: Bekijk op de Intex website ook: 'Veelgestelde vragen', misschien staat het antwoord op uw vraag er al tussen.

Intex telefoonnummer: 0165-593939
Via deze link komt u meteen terecht op de Intex support pagina.